Sėkmės istorijos

Interjero dizainerė: mentorystė – puiki galimybė pradedant, plečiant verslą ar keičiant jo kryptį

Interjero dizainerė: mentorystė – puiki galimybė pradedant, plečiant verslą ar keičiant jo kryptį

Dažniausiai mūsų šalies verslininkai įsitvirtina Lietuvos rinkoje, o paskui siekia pristatyti savo produkciją ar paslaugas užsienyje. Vis tik „Autentiški interjerai“ įkūrėja, interjero dizainerė Aida Šniraitė, ilgą laiką besimokiusi ir gyvenusi Prancūzijoje bei Didžiojoje Britanijoje, savo interjero dizaino studijos verslą iš karto pradėjo tarptautiniu mastu, o klientų pritraukimas Lietuvoje jai tapo tikru iššūkiu. 

Lietuvių bendrovė skinasi kelią elektromobilumo industrijoje

Lietuvių bendrovė skinasi kelią elektromobilumo industrijoje

Lietuvoje naujai besikuriantiems verslams neretai tenka įveikti daug iššūkių norint įsitvirtini rinkoje, ypač skinantis kelią į užsienio šalis. Susidurti tenka ne tik su investicijų ar finansų klausimais, bet net ir su potencialių klientų stereotipais dėl mažiau žinomos šalies, ar lūkesčiais, kad produktas kilęs iš rytų Europos turėtų būti reikšmingai pigesnis. Su tokiais ir panašiais iššūkiais teko susidurti ir elektromobilių įkrovimo stoteles gaminančiai lietuvių bendrovei „Elinta Charge“. Tačiau per gana trumpą laiką jiems pavyko ne tik įžengti į daugumą Europos ir net keletą kitų rinkų, bet ir pelnyti  prestižinį tarptautinį „RedDot“ produkto dizaino apdovanojimą.

Buvęs „Spiečiaus“ narys subūrė aktyvią verslo asociaciją Alytuje

Buvęs „Spiečiaus“ narys subūrė aktyvią verslo asociaciją Alytuje

Iniciatyviems, kūrybingiems ir versliems žmonėms bendradarbystės centras „Spiečius“ gali pasiūlyti daug daugiau nei inovatyvią darbo vietą, mokymus ar verslo konsultacijas. Aurimas Bernatavičius, įmonės UAB „Geodėja“ vadovas, vos tik „Versliai Lietuvai“ atidarius „Spiečių“ Alytuje, tapo jo nariu, vėliau tapo mentoriumi pradedantiems ir augti norintiems verslininkams, o dabar kartu su verslininku Adrijumi Jakučioniu įkūrė ir Alytaus verslo asociaciją, kurios nariai neretai susiburia „Spiečiaus“ erdvėje.

Sėkmingas verslo startas paskatino likti ir įsitvirtinti Tauragėje

Sėkmingas verslo startas paskatino likti ir įsitvirtinti Tauragėje

Paula Mačiulienė, kalbų centro UAB „Kelias į pasaulį“ savininkė ir vadovė, dar studijuodama universitete pastebėjo, kad Tauragėje nėra vietos, kurioje būtų galima mokytis kalbų. Tad būdama 4 kurso studentė grįžo į gimtąjį miestą ir įkūrė savo kalbų centą, dabar čia žinių semiasi vaikai bei suaugusieji, jau teikiamos ir vertimo paslaugos.

Karantino iššūkius pavertė sėkme: naujas produktas atvėrė tarptautines galimybes

Karantino iššūkius pavertė sėkme: naujas produktas atvėrė tarptautines galimybes

Karantino metu sustabdžius prekybą parduotuvėse, sporto ir laisvalaikio drabužių gamintojui AB „Audimas“ teko prisitaikyti. Bendrovės gamybos padaliniai galimybės dirbti iš namų neturėjo, o esami užsakymai dėl ekstremalios situacijos niekur nedingo. Tačiau išradingai persiorientavusi komanda ne tik vykdė visus įsipareigojimus, bet ir sukūrė apsaugines priemones darbuotojams bei pradėjo gaminti visiškai naujus produktus, kurie buvo sertifikuoti pagal europinius EN  standartus ir atvėrė eksporto galimybes.

Meilė aktyviam laisvalaikiui įkvėpė vystyti verslo idėją

Meilė aktyviam laisvalaikiui įkvėpė vystyti verslo idėją

„SimWay“ pilateso ir sąmoningo judesio centro įkūrėja bei trenerė Simona Skorupskienė daugiau kaip dešimt metų dirbo visuomenės sveikatos srityje ir įgijusi neįkainojamos patirties nusprendė, kad atėjo laikas pačiai įkurti savo verslą. Verslą, kuriame galėtų ne tik dirbti, bet ir įkvėpti kitus, kad kuo daugiau žmonių įsitrauktų bei pamiltų fizinį aktyvumą, sportuojant jaustųsi saugiai, komfortiškai. 

Per karantiną pakeista reklamos strategija lėmė pardavimų šuolį

Per karantiną pakeista reklamos strategija lėmė pardavimų šuolį

Elektroninės komercijos specialistai atskleidžia, jog tikslinga ir nedidelio biudžeto reklama socialiniuose tinkluose gali tapti pagrindiniu pirkėjų srauto šaltiniu į verslo internetinę parduotuvę. Tinkamas visiems prieinamų įrankių panaudojimas ir internetinės svetainės paruošimas nulemia ne tik lankytojų skaičių, bet ir pardavimus. Tokia efektyvios reklamos sėkmės istorija džiaugiasi ir vienas iš „Internete karantino nėra“ iniciatyvos dalyvių.

Kaip karantinas išgelbėjo restoraną nuo bankroto

Kaip karantinas išgelbėjo restoraną nuo bankroto

Koronaviruso pandemija visame pasaulyje ypač skaudžiai smogė restoranų ir kavinių verslui, tačiau yra ir tokių, kuriuos karantinas išgelbėjo nuo bankroto. Vilniuje veikiantis restoranas „2buo“ per karantiną ne tik susitvarkė įmonės finansus ir atidavė skolas, bet jau ir planuoja verslo plėtrą.

Kebli situacija tapo postūmiu pradėti e. prekybą šaldytais maisto produktais

Kebli situacija tapo postūmiu pradėti e. prekybą šaldytais maisto produktais

Vienus verslus koronaviruso pandemija privertė sustabdyti veiklą, kitiems, atvirkščiai, tapo postūmiu ją pradėti. Per karantiną išaugus maisto pardavimams, bendrovė „Foodnet“ greitai sugalvojo pradėti elektroninę prekybą šaldytais ir atvėsintais maisto produktais. Bendrovės veikla taip sėkmingai įsibėgėjo, kad jau per pirmąjį veiklos mėnesį „Foodnet“ turėjo tokią prekybos apyvartą, kokią planavo pasiekti tik po pusmečio.

Specialisto patarimai: poreikis keltis į internetą pamatuojamas objektyviai

Specialisto patarimai: poreikis keltis į internetą pamatuojamas objektyviai

COVID-19 pandemija smarkiai suvaržė daugybės Lietuvos verslininkų veiklą ir privertė juos ieškoti naujų sprendimų. Elektroninės komercijos specialistas Aurimas Junčis sako, kad verslo iškėlimo į internetą poreikis yra objektyviai pamatuojamas ir tam nebūtina sulaukti tokios situacijos, į kurią dabar pasinėręs visas pasaulis.

Dėl karantino sustojusį laikrodžių verslą užsuko internete

Dėl karantino sustojusį laikrodžių verslą užsuko internete

Visus pirkėjus dėl koronaviruso krizės praradęs personalizuotų laikrodžių „Hubert S.“ verslas vos per porą mėnesių sugebėjo atsitiesti, kai prisijungė prie pagalbos verslui  platformos „Internete karantino nėra“. Šio verslo įkūrėja penktadaliu padidino savo e. parduotuvės  lankomumą ir per karantino laikotarpį jau pardavė 14 unikalių laikrodžių.

Po mentorystės, futbolo trenerių verslo nepalaužė net karantinas

Po mentorystės, futbolo trenerių verslo nepalaužė net karantinas

Individualių futbolo treniruočių treneriai, Darius Jankauskas ir Ernestas Pilypas, dar prieš paskelbiant ekstremalią situaciją Lietuvoje baigė mentorystės programą, kurios metu kartu su patyrusiu verslininku, jų mentoriumi, sustiprino savo verslą taip, kad jo nepalaužė net karantinas. Aiški strategija, išgrynintas konkurencinis pranašumas, išlaisvintas šiauliečių trenerių kūrybiškumas padėjo išlaikyti lojalius klientus net ir itin sudėtingomis sąlygomis.

Daugiau
spinner