Sėkmės istorijos

Socialinis verslas „Dūšios“ siekia padėti poroms puoselėti savo santykius

Socialinis verslas „Dūšios“ siekia padėti poroms puoselėti savo santykius

Socialinis verslas „Dūšios“ sukūrė komunikacinį kortų žaidimą „Nuogi pokalbiai“, kuris skirtas poroms, siekiančioms puoselėti ir sutvirtinti tarpusavio santykius. Šis žaidimas padeda atvirai kalbėtis apie jausmus ir poreikius, leidžia pažinti artimą bei prisideda prie emocinio intelekto ugdymo. „Dūšios“ bendraįkūrėja Gintarė Petrauskaitė, siekdama paspartinti savo verslo augimą, prisijungė prie „Verslios Lietuvos“ verslo mentorystės programos bei socialiniams verslams skirto „Įjunk poveikį“ projekto.

 

Ambicingam verslui jaunas amžius – ne kliūtis: moksleiviai dalinasi savo verslo patirtimis

Ambicingam verslui jaunas amžius – ne kliūtis: moksleiviai dalinasi savo verslo patirtimis

Verslus įkūrę moksleiviai jau nėra retenybė – šiemet daugiau nei 3 tūkst. mokinių dalyvavo „accelerator_x“ praktinio verslumo ugdymo programoje, kurios metu realizavo savo verslo idėjas. Ši programa – ne verslo simuliatorius, o galimybė sukurti realų verslą: moksleivis Laurynas Bielevičius vysto kibernetinio saugumo sprendimą, Liutauras Kervys kuria platformą tinklalaidžių kūrėjams, o Gabija Urnaitė savo hobį siūti pavertė tvarios mados verslu. Jaunieji verslininkai bendraamžius ragina išdrįsti įgyvendinti savo verslo idėjas, nebijoti iššūkių ir nuolat semtis patirties.

 

Moksleivio Liutauro Kervio ambicija – tinklalaidžių platforma, padedanti smulkiesiems kūrėjams išgarsėti

Moksleivio Liutauro Kervio ambicija – tinklalaidžių platforma, padedanti smulkiesiems kūrėjams išgarsėti

Vilniaus Simono Daukanto gimnazijos moksleivis Liutauras Kervys drauge su komanda kuria „SimpleTime“ tinklalaidžių platformą, kuria siekia padėti smulkiesiems tinklalaidžių kūrėjams išgarsėti, o vartotojams – gauti kuo daugiau kokybiško turinio. Jaunasis verslininkas pripažįsta, kad norint pradėti verslą dar mokykloje reikia drąsos, bet džiaugiasi, jog viskas susidėliojo į savas vietas įkūrus savo jaunąją bendrovę. Liutaurui ir jo komandai realizuoti idėją padėjo „accelerator_x“ programa, kurios metu moksleivių komanda užmezgė kontaktus su investuotojais bei turėjo progą konsultuotis su  patyrusiais verslininkais.

60 pasaulio šalių paslaugas teikianti įmonė: ko reikia norint sėkmingai įsilieti į užsienio rinką?

60 pasaulio šalių paslaugas teikianti įmonė: ko reikia norint sėkmingai įsilieti į užsienio rinką?

Gyvybės mokslų sektorius sparčiai plečiasi visame pasaulyje, o jame dirbančių įmonių veikla peržengia ne tik šalių, bet ir žemynų ribas. Sėkmingas šio sektoriaus veiklos pavyzdys yra klinikinių tyrimų, vaistų registracijos ir saugumo srityje paslaugas teikiantis „Biomapas“. Šios įmonės atstovai pažymi, kad didžiausią finansinę naudą atneša tarptautinės partnerystės, o jas megzti padeda ir Lietuvoje veikiančios agentūros, kurios skatina verslo plėtrą.

Sėkmė šypsosi atkakliems: dvyliktokė Austėja Ričkutė dar mokyklos suole sukūrė savo verslą

Sėkmė šypsosi atkakliems: dvyliktokė Austėja Ričkutė dar mokyklos suole sukūrė savo verslą

Austėja Ričkutė dar mokyklos suole išdrįso išmėginti savo, kaip verslininkės, jėgas. Nors pirmasis verslas nepasisekė, Austėja nenuleido rankų ir įkūrė jau metus veikiančią „Moki Doki“ jaunąją bendrovę. Šią platformą, siūlančią moksleiviams korepetitorių paslaugas, mergina sukūrė praktinio verslumo ugdymo programos „accelerator_x“ metu. Visiems, dar mokykloje trokštantiems sukurti savo verslą, Austėja pataria drąsiai bandyti naujas sritis ir nepasiduodi nesėkmės akivaizdoje.

Aštuoniolikmetė moksleivė Gabija Urnaitė hobį siūti pavertė verslu

Aštuoniolikmetė moksleivė Gabija Urnaitė hobį siūti pavertė verslu

Aštuoniolikmetė Gabija Urnaitė džiaugiasi hobį siūti pavertusi verslu – dvyliktokė „accelerator_x“ programos metu įgijo verslo vystymo patirties ir įkūrė jaunąją bendrovę „JEDIG“. Moksleivė kuria ir prekiauja rankų darbo aksesuarais ir jau spėjo parengti savo drabužių kolekciją, kurią šiemet pristatė Jūros šventės metu.

 

24 metų verslininkas Lukas Kaminskis nuo mažens mokėsi kurti vertę

24 metų verslininkas Lukas Kaminskis nuo mažens mokėsi kurti vertę

Lukas Kaminskis užaugo verslininkų šeimoje ir apie savo verslą pradėjo galvoti būdamas vos keturiolikos metų. Dar mokykloje pradėjęs lavinti IT įgūdžius ir „accelerator_x“ programos metu įgijęs verslo kūrimo patirties, dabar 24-erių metų jaunuolis yra šios programos mentorius ir tarptautinės programavimo mokyklos „Turing College“ įkūrėjas. Siekiantiems pradėti verslą dar mokyklos suole, Lukas pataria daryti tai ne vieniems, burti talentingų žmonių komandą ir jungtis prie „accelerator_x“ bendruomenės.

 

Dvyliktoko alytiškio Lauryno Bielevičiaus kibernetinio saugumo verslas „Trusty“: nuo svajonės iki investuotojų dėmesio vos per 4 mėnesius

Dvyliktoko alytiškio Lauryno Bielevičiaus kibernetinio saugumo verslas „Trusty“: nuo svajonės iki investuotojų dėmesio vos per 4 mėnesius

Laurynas Bielevičius dar mokyklos suole sukūrė savo verslą – paskutinėje Alytaus Jotvingių gimnazijos klasėje besimokantis jaunuolis drauge su komanda įkūrė kibernetinio saugumo bendrovę „Trusty“. Laurynas jau gali džiaugtis ne tik sėkminga verslo pradžia, bet ir inovatyvia paslauga patraukęs investuotojų dėmesį. Moksleivis visiems, svajojantiems sukurti verslą pataria nepramiegoti galimybės – pasirinkti žinomą sritį, įsigilinti į konkurentų veiklą, rinką ir startuoti.

Kaip  lietuviui įprastą gėrimą paversti eksporto preke?

Kaip lietuviui įprastą gėrimą paversti eksporto preke?

Lietuviškus prekės ženklus ir gerąsias jų praktikas pristatančiame vebinare Jungtinės Karalystės rinkodaros ekspertas dr. Darrenas Colemanas kalbina sulą gaminančio „Sip Sap“ prekės ženklo vadybininkę Gintarę Didžiokaitę apie tai, kaip jie pasirinko prikelti senąsias lietuvių tradicijas ir kaip kiekvienam lietuviui artimą gėrimą reikėjo paversti eksporto preke.

Jaunieji verslininkai pataria: pradėti verslą ir įveikti kliūtis nebūtina vieniems

Jaunieji verslininkai pataria: pradėti verslą ir įveikti kliūtis nebūtina vieniems

Verslas nėra tik suaugusių užsiėmimas – tuo įsitikinę jaunieji verslininkai, savo verslus pradėję dar mokyklos suole. Austėja Ričkutė ir Lukas Kaminskis – verslumo ugdymo programos „accelerator_x“ alumnai – neabejoja, jog pradedant savo verslą svarbiausia išdrįsti žengti pirmąjį žingsnį, būti aktyviems, nuolat ieškoti partnerių ir nebijoti prašyti kitų pagalbos.

 

Paprastą sprendimą dviračių savininkams pasiūlęs prekės ženklas pelnė sėkmę

Paprastą sprendimą dviračių savininkams pasiūlęs prekės ženklas pelnė sėkmę

Apie lietuviškus prekės ženklus vebinare savo pašnekovus kalbinantis Jungtinės Karalystės rinkodaros ekspertas dr. Darrenas Colemanas šįkart pristatė įmonę, kuri kuria bei parduota elektrines pavaras dviračiams. Nuo 2013 metų veikiančios įmonės „Rubbee“ įkūrėjas ir vadovas Gediminas Nemanis pasidalijo savo patirtimi ir papasakojo versle išmoktas pamokas.

Kaip kurti tvarų prekės ženklą

Kaip kurti tvarų prekės ženklą

Vaizdo vebinare apie lietuviškus prekės ženklus Jungtinės Karalystės rinkodaros ekspertas dr. Darrenas Colemanas kalbina Gediminą Juzentą, „AUGA“ rinkodaros vadovą, apie tai, kaip „nuo nulio“ kurti prekės ženklą, kuris vadovaujasi tvarumo vertybėmis.

Daugiau
spinner