Kinijos elektroninės prekybos milžinės platformoje atsiras Lietuvos gamintojų paviljonas

2019-06-10
Kinijos elektroninės prekybos milžinės platformoje atsiras Lietuvos gamintojų paviljonas

Lietuvos gamintojai galės pardavinėti produkciją Kinijos rinkoje vienoje didžiausių Kinijos tarptautinės elektroninės prekybos platformų „Kaola.com“. „Versli Lietuva“ ir „Kaola.com“ atstovai pasirašė ketinimų protokolą šioje platformoje įkurti elektroninį lietuviškų prekių paviljoną.

„Kinija pasauliniu mastu yra didžiausia elektroninės komercijos rinka, kuri kiekvienais metais vis auga. Prognozuojama, kad per ateinančius kelerius metus daugiau kaip ketvirtadalį visos Kinijoje parduodamos produkcijos nupirks elektroninių parduotuvių klientai. Todėl norintis įsitvirtinti šioje rinkoje Lietuvos verslas privalo įžengti į Kinijos elektroninės prekybos erdvę. Pastaruosius metus kartu su agentūra „Versli Lietuva“ ieškojome galimybių atidaryti Lietuvos paviljoną vienoje iš didžiausių Kinijos elektroninės prekybos platformų bei partnerio šiam projektui, ir pagaliau jis išjuda į finišo tiesiąją“, – teigia ekonomikos ir inovacijų ministras Virginijus Sinkevičius.

„Kaola.com“ – daugiau kaip 30 mln. registruotų vartotojų turinti elektroninės prekybos platforma, padedanti parduoti užsienio šalių produkciją Kinijoje. Ji sudaro galimybę pardavėjams pristatyti savo produktus daugelyje Kinijos internetinių forumų, portalų ir rinkodaros kanalų. 2018 m. pirmojo ketvirčio duomenimis, „Kaola.com“ užėmė 26 proc. Kinijos elektroninės prekybos platformų rinkos.

Tarpvalstybiniai elektroninės prekybos pirkimai sudaro 48 proc. visų Kinijos elektroninės prekybos pirkimų. Prognozuojama, kad kiekvienas Kinijos skaitmeninis pirkėjas šiais metais išleis vidutiniškai 420 eurų, o bendras tarpvalstybinių elektroninės prekybos pirkėjų skaičius Kinijoje pasieks 740 mln. ribą.

Kinija yra viena iš 10 prioritetinių Lietuvos eksporto rinkų, todėl prekyba šioje valstybėje ypač svarbi Lietuvos verslui.

Toliau skaitykite

V. Sinkevičius: Kiniją domina ne tik lietuviškas pienas, bet ir lazeriai
V. Sinkevičius: Kiniją domina ne tik lietuviškas pienas, bet ir lazeriai
2019-06-07

Kinija tapo svarbiausia Lietuvos prekybos partnere Azijoje, tačiau ekonominio bendradarbiavimo su šia valstybe potencialas galėtų plėtotis dar sparčiau. Kol kas Kinija, kaip eksporto rinka, labiausiai domisi Lietuvos maisto produktų gamintojai, tačiau Kinija galėtų tapti viena pagrindinių technologijų eksporto rinkų šalies įmonėms, sako Ningbo mieste vykstančioje Kinijos bei Centrinės ir Rytų Europos šalių investicijų ir prekybos parodoje dalyvaujantis ekonomikos ir inovacijų ministras Virginijus Sinkevičius.

Verslo konsultantai užsienyje: galimybė gauti naudingą pagalbą
Verslo konsultantai užsienyje: galimybė gauti naudingą pagalbą
2019-06-04

Siekdama padėti įžengti eksportuojančioms įmonėms į naujas rinkas, „Versli Lietuva“ platformoje „Eksporto gidas“ pristato naują paslaugą – galimybę gauti pagalbą iš užsienyje ilgametę patirtį sukaupusių konsultantų. Jų tinklą sudaro tarptautinio profesionalų tinklo „Global Lithuanian Leaders“ nariai, Lietuvos garbės konsulai ir verslo konsultantai.