Į Kinijos rinką – per „WeChat“ platformą: kvietimas Lietuvos įmonėms susikurti profilius nacionalinėje Lietuvos paskyroje

2019-07-25
Į Kinijos rinką – per „WeChat“ platformą: kvietimas Lietuvos įmonėms susikurti profilius nacionalinėje Lietuvos paskyroje

Atsiverianti Kinijos rinka tampa vis patrauklesnė Lietuvos įmonėms didinti eksporto apimtis į antrąja pagal dydį ekonomiką pasaulyje. Tačiau Lietuvos įmonės kol kas yra nepakankamai pajėgios vienos susirasti eksporto partnerius šioje šalyje dėl žinių ir kompetencijų trūkumo. Siekiant įveikti šiuos barjerus, VšĮ „Versli Lietuva“ iniciatyva šių metų liepos mėnesį buvo sukurta nacionalinė Lietuvos paskyra socialiniame tinkle „WeChat“, kur nuo šiol bus komunikuojama apie Lietuvą, lietuviškų prekių gamintojus ir eksportuotojus.

„Lietuvos nacionalinės „WeChat“ paskyros sukūrimas yra svarbus žingsnis, kuris padės Lietuvos eksportuotojams tiesiogiai pasiekti Kinijos vartotojus bei užmegzti santykius su potencialiais partneriais. Praėjusiais metais šiame socialiniame tinkle turėjome pilotinę Lietuvos paskyrą, kuri sulaukė nemenko susidomėjimo ir parodė savo naudą bei potencialą“, – teigia Daina Kleponė, VšĮ „Versli Lietuva“ generalinė direktorė.

Socialinis tinklas „WeChat“ šiuo metu turi virš 1 mlrd. registruotų vartotojų, kurį  vartotojai naudoja ne tik kaip bendravimo įrankį, bet pardavimų kanalą verslui. Net 83% „WeChat“ vartotojų perka produktus ar paslaugas internetu, todėl verslas aktyviai naudojasi šiuo įrankiu kaip galimybe palaikyti pardavimus, stiprinti ir kurti ryšį su klientais. „WeChat“ platformoje taip pat yra sudaroma galimybė reprezentuoti šalį ir joje gaminamus produktus, būtent dėl to tokios valstybės kaip Ispanija, Suomija, Olandija, Prancūzija bei kaimyninė Latvija turi savo nacionalines „WeChat“ paskyras.

Nacionalinės Lietuvos „WeChat“ paskyros pagrindinis tikslas – kokybiškai pristatyti Kinijos rinkos poreikius atitinkančius lietuviškus produktus ir sukurti palankesnes sąlygas Lietuvos eksportuotojams.

„Lietuviškos kilmės prekių eksportas į Kiniją nuo 2013 metų padidėjo dvigubai, o Lietuvos nacionaliniai stendai tarptautinėse parodose Kinijoje susilaukia didelio susidomėjimo. Nepaisant to, kad Kinija yra antra pagal dydį ekonomika pasaulyje, ši šalis išlieka viena iš tų rinkų, į kurias sunkiausia patekti. Valstybė, kurioje yra apie 1,3 mlrd. gyventojų pasižymi specifiška vartotojų elgsena ir sudėtingomis patekimo į rinką procedūromis, kuriuos Lietuvos verslui vis dar sunku įveikti“, – sako D. Kleponė.

Pasak D. Kleponės, siekiant ir toliau didinti Lietuvoje gaminamų prekių eksportą į Kiniją, turime nuosekliai, įvairiais kanalais didinti Lietuvos, kaip valstybės, bei Lietuvos eksportuotojų įmonių žinomumą. Tad „WeChat“ paskyra yra svarbi priemonė, padėsianti supažindinti Kinijos rinką su Lietuvos eksportuotojų produktais ir pasiekti didesnį žinomumą šioje rinkoje.

Iki 30 įmonių turės galimybę viešinti savo produktus

Konkursą paruošti komunikacijos strategiją ir ją įgyvendinti laimėjo lietuviško kapitalo verslo konsultacijų įmonė Šanchajuje LITAO.

„Globalioje visuomenėje nacionalinė tapatybė turi būti ne gražiai skambantis šūkis ar viliojanti nuotrauka, bet funkcionalus, žmonėms tarnaujantis įrankis dvišalei komunikacijai. Šiuo metu lietuviams labai sunku papasakoti apie Lietuvą kinams, o tai svarbu ir studentams, ir verslininkams, ir kultūros atstovams. Tikslingai formuojamas pastovus informacijos srautas gali tapti mūsų tapatybės pagrindu ir tema pokalbiui pradėti. Šiuo metu visas pasaulis ieško galimybių dirbti su Kinija, mes norime išsiskirti savo kokybišku dėmesiu, noru dalintis ir pagarba tarpkultūriniam bendradarbiavimui“, – teigia Lina Bartusevičiūtė, Šanchajuje įkurtos verslo konsultavimo įmonės LITAO įkūrėja ir direktorė.

„Versli Lietuva“ planuoja „WeChat“ paskyroje sukurti iki 30 Lietuvos įmonių profilių, kuriuose bus pateikiama informacija apie įmonių produkciją, kontaktus bei galimas bendradarbiavimo sąlygas. Įmonės bus atrenkamos pagal tokius kriterijus kaip įmonės orientacija į eksportą, įmonės patirtis Kinijos rinkoje, rinkodaros biudžeto dydis Kinijos rinkai, prekės ženklo registracija Kinijoje ir kt. Lietuvos įmonių, kurioms bus sukurti profiliai, atranka vyksta iki rugpjūčio 22 dienos.

Paraiškos forma 

Paraiškas siųskite el. paštu a.sankauskas@verslilietuva.lt

Daugiau informacijos apie atrankos kriterijus bus galima išgirsti rugpjūčio 8 d. renginyje „Kaip dirbti su kinų distributoriais? Efektyvus įmonės pristatymas ir komunikacija „WeChat“ platformoje“ arba rasti „Versli Lietuva“ tinklapyje.

Daugiau apie renginį ir registraciją rasite čia.


Daugiau informacijos šia tema

Andrius Sankauskas
Andrius Sankauskas
Sektoriaus plėtros vadovas

Baldai | Statyba


Toliau skaitykite

Lietuvos eksportuotojai atsiveriančią Kinijos rinką užkariauja parodoje „China International Import Expo 2019”
Lietuvos eksportuotojai atsiveriančią Kinijos rinką užkariauja parodoje „China International Import Expo 2019”
2019-11-06

Eksporto į Kiniją kelią Lietuvos įmonės grindžia antrus metus dalyvaudamos vienoje didžiausių ir geidžiamiausių pasaulio rinkų vyksiančioje parodoje „China International Import Expo 2019”. Net dvejose nacionaliniuose stenduose 16 įmonių iš Lietuvos lapkričio 5-10 dienomis siekia išsiskirti kinų itin gerai vertinama lietuviškų prekių kokybe ir maksimaliai išnaudoti šalies, kuri pradėjo aktyviai plėsti savo prekybos ryšius su pasauliu, galimybes.

Lietuvos IRT sektoriaus įmonės jau skaičiuoja rezultatus po Berlyne vykusios parodos „Smart Country Convention“
Lietuvos IRT sektoriaus įmonės jau skaičiuoja rezultatus po Berlyne vykusios parodos „Smart Country Convention“
2019-11-04

Tris dienas, spalio 22 – 24 dienomis, vykusios parodos „Smart Country Convention“ metu, 15-os Lietuvos IRT sektoriaus įmonių atstovai įrodė, kad Lietuva turi kuo didžiuotis skaitmenizacijos ir informacinių ir ryšių technologijų (IRT) srityse. Vokietijos atstovus labiausiai stebino galimybės didžiąją dalį institucijų teikiamų paslaugų Lietuvoje gauti elektroniniu būdu, išvystyta mūsų šalies IT infrastruktūra bei inovatyvių sprendimų spektras. Lietuvos įmonių sprendimai susilaukė didelio dėmesio iš Vokietijos viešojo ir privataus sektorių atstovų.