„Luminor“ ir „Versli Lietuva“ socialinį verslą veda į skaitmeninę erdvę

2020-05-21
„Luminor“ ir „Versli Lietuva“ socialinį verslą veda į skaitmeninę erdvę

„Luminor“ bankas drauge su „Verslios Lietuvos“ ekspertais išrinko tris socialinio verslo įmones, kurioms padės plėsti veiklą į skaitmeninę erdvę, konsultuos rinkodaros, reklamos ir produktų plėtros klausimais. Išrinktos įmonės – tai  smurtą patiriančias moteris įveiklinanti viešoji įstaiga „Trys pelėdos“, socialiai pažeidžiamus jaunuolius įdarbinantis „Inovatorių slėnis“ bei su aklaisiais ir silpnaregiais dirbanti organizacija „Verslas ar menas“.

Ši mentorystės programa buvo inicijuota, siekiant stiprinti socialinį verslą, padėti jam augti ir kartu prisidėti prie bendruomenių stiprinimo.

„Socialinis verslas Lietuvoje tik žengia pirmuosius žingsnius, kuriuos gerokai apsunkina situacija, susijusi su COVID-19. Krizė pirmiausia kerta pažeidžiamiausiems, todėl matome didelę prasmę prisidėdami prie šio verslo stiprinimo. Tokioms įmonėms ypač svarbu būti elektroninėje erdvėje, nes tai geriausias kanalas parduoti produktus, kalbėti apie savo veiklą ir vykdyti savo misiją. Didžiuojamės, kad galime padėti socialiniam verslui augti“, – sako Andrius Načajus, „Luminor“ Lietuvos skyriaus vadovas.

Socialinio verslo įmonės galėjo registruotis „Verslios Lietuvos“ puslapyje dalyvauti banko paskelbtoje mentorystės programoje. Taip pat bankas kvietė prisidėti ir verslo partnerius, kad visapusiškai galėtų padėti šioms įmonėms kuriant elektronines parduotuves, vystant ir reklamuojant produktus.

„Pagal savo prigimtį ir verslo modelį, socialinis verslas ne tik sprendžia konkrečią visuomenės socialinę problemą, bet ir vykdo komercinę veiklą, kurios didžiąją dalį pelno reinvestuoja į pasirinktos socialinės problemos sprendimą. Tai yra socialinio verslo esmė, todėl šiuo metu vykstant didžiulei komercijos transformacijai ir verslo skaitmenizacijai, socialiniams verslams taip pat labai svarbu išlikti ir būtina savo veiklą kelti į virtualią erdvę. Labai džiaugiamės partneryste su banku „Luminor“, kuris Lietuvos socialinio verslo ekosistemai ištiesia mentorystės pagalbos ranką, ko dėka bent trimis socialiniams Lietuvos verslams pavyks greičiau ir lengviau skaitmenizuotis“, – sako Daina Kleponė, „Verslios Lietuvos“ generalinė direktorė.

Atrinkta viešoji įstaiga „Trys pelėdos“ Šilalės ir Pagėgių savivaldybėse organizuoja nuo smurto nukentėjusių moterų ir nepasiturinčių šeimų mokyklinio amžiaus vaikų stovyklas bei siekia plėsti savo socialinį verslą – e. parduotuvėje pardavinėti rankų darbo suvenyrus. Klaipėdoje registruota įmonė „Verslas ar menas“ siekia, kad knygos pritaikytos neregiams būtų prieinamos visose Lietuvos bibliotekose bei nori, jog kultūros ir lankytinose vietose būtų pateikiama informacija ir akliesiems. Zarasų rajone, Antalieptėje, veikiant įmonė „Inovatorių slėnis“ kartu su socialiai pažeidžiamais jaunuoliais gamina medžio gaminius ir nori stiprinti šią veiklą. Socialinių verslų pateiktas paraiškas vertinusių ekspertų nuomone, šie atrinkti verslai  turi didžiulį potencialą savo veiklą išplėsti internetinėje erdvėje ir pasiekti didesnį teigiamą socialinį poveikį.

Prie „Luminor“ paskelbtos mentorystės programos prisidėjo įmonės – „Taurus media“, „Nėgė“, „Web partners“ ir „Ad Rem Lez“.

„Luminor“ taip pat prisideda prie „Verslios Lietuvos“ pagalbos verslui iniciatyvos „Internete karantino nėra“. Šio projekto tikslas yra padėti įmonėms skaitmenizuoti savo verslą, jį perkelti į internetą, pradėti e. komerciją, neprarasti pajamų karantino laikotarpiu bei toliau augti ir plėstis jam pasibaigus.

Apie „Luminor“:

„Luminor“ yra trečias pagal dydį finansinių paslaugų teikėjas Baltijos šalių bankininkystės rinkoje, 2019 m. pabaigoje turėjęs 16,6% indėlių ir 18,7% paskolų rinkos dalis. 2500 „Luminor“ darbuotojų aptarnauja 940 tūkst. klientų. 1 lygio kapitalo pakankamumo (CET1) koeficientas yra 19,7%, o akcininkų kapitalas sudaro 1,6 mlrd. Eur.

Toliau skaitykite

Perspėjame dėl neteisėto „Verslios Lietuvos“ vardo naudojimo
Perspėjame dėl neteisėto „Verslios Lietuvos“ vardo naudojimo
2020-07-08

Norime perspėti užsienio ir Lietuvos įmones dėl neteisėto VšĮ „Versli Lietuva“ pavadinimo naudojimo galimai nusikalstamais ir komerciniais tikslais, kurie nėra susiję su įstaigos veikla.

Karantino pamoka: kaip internetiniai prekių katalogai virto e. parduotuvėmis
Karantino pamoka: kaip internetiniai prekių katalogai virto e. parduotuvėmis
2020-07-08

Koronaviruso pandemija supurtė tiek mažesnius, tiek didesnius verslus, o dalį jų privertė arba persiorientuoti bei skaitmenizuotis, arba nutraukti savo veiklą. Taip nutiko ir nedideliam šeimos verslui „Urban Food“, gaminančiam maisto miltelius. Išnaudoję skaitmenizacijos galimybes ir į pagalbą pasitelkę socialinius tinklus bei nuomonės formuotojus, inovatyvaus maisto kūrėjai išgelbėjo savo verslą ir surado raktą į pirkėjų širdis.