Paskelbta rinkos konsultacija dėl e.platformų sukūrimo

2021-02-15
Paskelbta rinkos konsultacija dėl e.platformų sukūrimo

VšĮ „Versli Lietuva“ planuoja vykdyti e-diagnostikos, e-mokymosi ir verslo konsultavimo paslaugų platformos sukūrimo ir naudojimo paslaugų viešąjį pirkimą (toliau – Pirkimas). Siekdama tinkamai pasirengti planuojamam pirkimui ir vadovaudamasi Lietuvos Respublikos viešųjų pirkimų įstatymo 27 str. 1 d. 1 p., „Versli Lietuva“ skelbia išankstinę rinkos konsultaciją.

Išankstinės konsultacijos tikslas – tinkamai pasirengti planuojamam paslaugų Pirkimui nustatant galimus pirkimo objekto reikalavimus.

Iki Pirkimo pradžios informuojame rinkos dalyvius apie numatomą Pirkimą prašant tiekėjų, suinteresuotų dalyvauti viešąjame Pirkime, laisva forma atsakyti į pateikiamus klausimus, taip pat pateikti savo nuomonę, siūlymus  ar rekomendacijas dėl efektyvesnio pirkimo vykdymo modelio, vertinimo kriterijų, techninės specifikacijos ir gerosios praktikos pavyzdžių apie taikomus sprendimus.

Rinkos konsultacija vyksta iki 2021 m. vasario 19 d. Rinkos konsultacijos medžiaga pasiekiama čia.

Toliau skaitykite

Nuo penktadienio dėl subsidijų gali kreiptis ir nuo karantino apribojimų nukentėjusios susijusios įmonės – kontroliuojamos kitos bendrovės arba pačios turinčios akcijų kitoje įmonėje
Nuo penktadienio dėl subsidijų gali kreiptis ir nuo karantino apribojimų nukentėjusios susijusios įmonės – kontroliuojamos kitos bendrovės arba pačios turinčios akcijų kitoje įmonėje
2021-02-26

Nuo penktadienio dėl subsidijų gali kreiptis ir nuo karantino apribojimų nukentėjusios susijusios įmonės – kontroliuojamos kitos bendrovės arba pačios turinčios akcijų kitoje įmonėje.

56% Lietuvos startuolių nepajautė neigiamo pandemijos poveikio, o 19% jų teigia sulaukę palankių veiklos rezultatų COVID-19 metu
56% Lietuvos startuolių nepajautė neigiamo pandemijos poveikio, o 19% jų teigia sulaukę palankių veiklos rezultatų COVID-19 metu
2021-02-26

Nepaisant to, kad pandemijos laikotarpis daugeliui verslų buvo tikras iššūkis, daugiau nei pusė Lietuvos startuolių teigia nepajautę pokyčių savo versle, o dalis jų netgi COVID-19 akivaizdoje sulaukė gerokai daugiau klientų ir padidėjusių pajamų.