Buvęs „Spiečiaus“ narys subūrė aktyvią verslo asociaciją Alytuje

2020-09-17
Buvęs „Spiečiaus“ narys subūrė aktyvią verslo asociaciją Alytuje

Iniciatyviems, kūrybingiems ir versliems žmonėms bendradarbystės centras „Spiečius“ gali pasiūlyti daug daugiau nei inovatyvią darbo vietą, mokymus ar verslo konsultacijas. Aurimas Bernatavičius, įmonės UAB „Geodėja“ vadovas, vos tik „Versliai Lietuvai“ atidarius „Spiečių“ Alytuje, tapo jo nariu, vėliau tapo mentoriumi pradedantiems ir augti norintiems verslininkams, o dabar kartu su verslininku Adrijumi Jakučioniu įkūrė ir Alytaus verslo asociaciją, kurios nariai neretai susiburia „Spiečiaus“ erdvėje.

„Nuo pirmųjų „Spiečiaus“ įsikūrimo mėnesių suradau šią aktyvaus verslo erdvę ir joje lankydavausi, dabar jau nebesu „Spiečiaus“ narys, tačiau nuolat atvykstu susipažinti su augančia verslių jaunuolių karta, pasidalinti žiniomis, patirtimi, idėjomis, vizijomis, man įdomu išklausyti ir patarti. „Spiečiuje“ ir už jo ribų skatinu bei motyvuoju žmones: verslumo ir veržlumo, kognityvinio mąstymo, pasitikėjimo savimi, prezentavimo įgūdžių, planavimo ir strategijos formavimo, NLP ir suteikiu dar daugybę kitos aktualios informacijos, su kuria turi dirbti potencialūs vadovai, kad ateityje galėtų vystyti sėkmingus verslus. Juk daugybė įmonių bankrutuoja pirmais ir antrais metais, todėl pasiruošimas turi būti ne eilinis“, – sako A. Bernatavičius.

Buvęs „Spiečiaus“ narys atskleidžia, kad vesdamas edukacijas, jis ne tik suteikia žinių kitiems, tačiau ir pats jas stiprina, pasikartoja, o mentorystė, neabejotinai, atneša naudos abejoms pusėms. Jo manymu, tik tobulėjančios asmenybės gali siekti realių pokyčių ar proveržių.

„Jausdamas didelį poreikį dalintis žiniomis, po ilgesnių apmąstymų nusprendžiau statyti bendraminčių „stovyklą“, kurioje rinktųsi verslūs, iniciatyvūs žmonės iš Alytaus, ir be kažkokio didelio narystės mokesčio, taikomo beveik visur. Taigi, įkūriau Alytaus verslo asociaciją, kurios pilnas pavadinimas – „AVA Tobulėkime“, – pristato A. Bernatavičius.

Ši asociacija nariams gali pasiūlyti labai daug: asmeninį tobulėjimą, bendradarbiavimą, žinias, kontaktus, patirčių ir rekomendacijų dalinimąsi, mokymosi galimybes, reklamą ir rinkodarą, verslo įvaizdžio gerinimą, oficialius ir neoficialius susirinkimus, renginius, diskusijas, forumus, seminarus, individualius susitikimus bei dar daugiau.

„Pastebėjau, jog jauni žmonės turi potencialo, tik dažniausiai jiems pritrūksta ryžto. Asociacija – kaip užnugaris, kuris padeda jaustis saugiau, tvirčiau, bendruomenės dalimi, iš kurios visada arba bent jau dažnai galima sulaukti pagalbos. „AVA‘oje“ taip pat yra galimybių save realizuoti, atrasti, gal net suprasti, ko norima iš gyvenimo. Tai nėra vien tik verslas (ko moko senieji verslininkai…pinigai, pinigai ir nieko daugiau), juk žmonės – ne robotai – mes kuriame socialinius santykius ir sąmoningą mąstymą, kurio viena iš sudėtinių dalių yra verslumas. Ateityje žadame samdytis lektorius, kad edukacijos būtų gilesnės, tačiau ir dabar turime resursų, kuriuos reikia panaudoti“, – pasakoja asociacijos įkūrėjas.

Bendradarbystės centras stipriai prisideda prie šios asociacijos, o ji suteikia didelę pridėtinę vertę „Spiečiui“. Bendradarbystės centre vyksta susirinkimai, jo koordinatorė, prireikus, gali pakonsultuoti asociacijai priklausančius verslininkus. Pasibaigus narystei „Spiečiuje“, verslininkai kviečiami prisijungti prie asociacijos ir toliau stiprinti verslus, auginti savo kaip verslininko asmenybę, bendrauti ir bendradarbiauti su kitais bendraminčiais.

„Ar neįdomu, kas vyksta mūsų mieste? Man tai labai įdomu, juk aš čia gyvenu, todėl norisi prisidėti prie jo formavimo. Pas mus Alytuje atsiranda piliečių, kurie mėgsta sakyti, jog mieste nieko nevyksta. Manau, kad jie turi omenyje, jog nieko nėra padėto ant lėkštutės. Taigi, jei kažkas norėtų pasakyti, kad nieko nevyksta Alytuje, kviečiu pabendrauti. Parodysiu, kur judesys“, – su šypsena ir entuziazmu sako A. Bernatavičius.

Toliau skaitykite

Eksportas praktiškai: pandemijos iššūkiai „Pušku Pušku“ tapo stimulu plėsti elektroninę prekybą
Eksportas praktiškai: pandemijos iššūkiai „Pušku Pušku“ tapo stimulu plėsti elektroninę prekybą
2021-01-19

Linksmas, lengvai įsimenamas ir keliantis minkštumo asociaciją. Tokius tris kriterijus kurdamas prekės ženklo „Pušku Pušku“ pavadinimą dar prieš daugiau nei dešimtmetį išsikėlė įmonės įkūrėjas, jos vadovas Remigijus Balčiūnas.

Eksportas praktiškai: lietuviška „Namuos“ produkcija sėkmingai skinasi kelią toliau nuo namų
Eksportas praktiškai: lietuviška „Namuos“ produkcija sėkmingai skinasi kelią toliau nuo namų
2021-01-05

Prieš ketverius metus nusprendusi imtis verslo „Namuos“ prekės ženklo įkūrėja Rasa Kolesnikovaitė nė nebūtų pasvajojusi, kad lietuviško dizaino namų interjero detalės didžiausio populiarumo sulauks už Lietuvos ribų. Tačiau šiandien įmonės prioritetas – eksportas, į jį orientuota 85 proc. verslo.