Dėl karantino sustojusį laikrodžių verslą užsuko internete

2020-05-20
Dėl karantino sustojusį laikrodžių verslą užsuko internete

Visus pirkėjus dėl koronaviruso krizės praradęs personalizuotų laikrodžių „Hubert S.“ verslas vos per porą mėnesių sugebėjo atsitiesti, kai prisijungė prie pagalbos verslui  platformos „Internete karantino nėra“. Šio verslo įkūrėja penktadaliu padidino savo e. parduotuvės  lankomumą ir per karantino laikotarpį jau pardavė 14 unikalių laikrodžių.

„Anksčiau parduodavome po 15–20 laikrodžių per mėnesį, bet kilus pandemijos suirutei pirmąsias dvi savaites neturėjome nė vieno užsakymo. Svarsčiau, ar apskritai verta tęsti šią veiklą. Visgi supratau, kad negaliu sustoti, nes šiuos laikrodžius kuriu savo senelio Huberto atminimui. Užsiregistravau „Verslios Lietuvos“ inicijuotoje pagalbos verslui programoje „Internete karantino nėra“, mečiau asmenines santaupas į reklamą socialiniuose tinkluose. Tai pasiteisino – 20 proc. padidėjo klientų srautai, jau pardavėme 14 laikrodžių. Šiandien ir vienas užsakymas mums yra svarbus pasiekimas“, – pasakoja laikrodžių „Hubert S.“ kūrėja Simona Sabaliauskaitė.

Mažoji bendrija „Gintaro injekcija“, gaminanti laikrodžius „Hubert S.“, yra viena iš tūkstančio verslo įmonių, prisijungusių prie „Verslios Lietuvos“ inicijuotos pagalbos verslui „Internete karantino nėra“, kurią remia bankas „Luminor“. Vilnietės įkurta įmonė parduoda vintažinio tipo laikrodžius su inkrustuotu gintaru, kuris parenkamas pagal kliento pageidavimą. Įmonė iki karantino paskelbimo laikrodžius parduodavo e. parduotuvėje, taip pat e. prekybos platformose  „Amazon“, „Etsy“, taigi elektroninė prekyba įmonei nebuvo naujiena. Tačiau sustojus verslui, didžiausiu iššūkiu tapo naujų pardavimo kanalų ir pirkėjų paieška.

Pasaulinė pandemija pakoregavo ir laikrodžio gamybos procesą. Kadangi laikrodžius gintarais puošia meistras, su kuriuo per karantiną nebuvo galima susitikti, pardavėjams teko paštu siųsti priemones, tai pabrangino ir prailgino produkto kūrimo procesą. Nepaisant visų sunkumų, dalį pajamų verslininkė skiria senukams paremti.

„Mintis pardavinėti laikrodžius kilo prieš 5 metus, po senelio mirties. Norėjau įamžinti senelio atminimą, todėl panaudojau jo vardą ir inicialus. Jis labai mėgo gintarus, juos rinkdavo ir parduodavo turguje. Todėl pati  dabar remiu turguje prekiaujančius senukus – 10 proc. savo pajamų atiduodu jiems“, – sako laikrodžių kūrėja.

Iniciatyva „Internete karantino nėra“ padeda verslui   skaitmenizuoti savo verslą, jį perkelti į internetą, pradėti e. komerciją ir neprarasti pajamų karantino laikotarpiu bei toliau augti ir plėstis jam pasibaigus. Iniciatyvos duomenų bazėje jau virš 1 100 Lietuvoje veikiančių e. parduotuvių, kurioms teikiama „Verslios Lietuvos“ ir partnerių pagalba. Prie iniciatyvos prisijungė virš 110 verslo mentorių, kurie neatlygintai konsultuoja mažiau patyrusius e. komercijos klausimais. Iniciatyva vienija per 20 verslo partnerių, kurie suteikia išskirtines nuolaidas ar nemokamas paslaugas, susijusias su verslo skaitmenizavimu. Finansinis partneris bankas „Luminor“ suteikė „Versliai Lietuvai“ paramą iniciatyvos tęstinumui ir inicijavo socialinio verslo mentorystės programą, kurios metu trims įmonėms bus suteikta pagalba ir konsultacijos dėl socialinio verslo skaitmenizavimo, mokėjimų surinkimo sistemos, rinkodaros ir reklamos bei bus sukurtos e. parduotuvės.

Toliau skaitykite

Kebli situacija tapo postūmiu pradėti e. prekybą šaldytais maisto produktais
Kebli situacija tapo postūmiu pradėti e. prekybą šaldytais maisto produktais
2020-05-29

Vienus verslus koronaviruso pandemija privertė sustabdyti veiklą, kitiems, atvirkščiai, tapo postūmiu ją pradėti. Per karantiną išaugus maisto pardavimams, bendrovė „Foodnet“ greitai sugalvojo pradėti elektroninę prekybą šaldytais ir atvėsintais maisto produktais. Bendrovės veikla taip sėkmingai įsibėgėjo, kad jau per pirmąjį veiklos mėnesį „Foodnet“ turėjo tokią prekybos apyvartą, kokią planavo pasiekti tik po pusmečio.

Specialisto patarimai: poreikis keltis į internetą pamatuojamas objektyviai
Specialisto patarimai: poreikis keltis į internetą pamatuojamas objektyviai
2020-05-28

COVID-19 pandemija smarkiai suvaržė daugybės Lietuvos verslininkų veiklą ir privertė juos ieškoti naujų sprendimų. Elektroninės komercijos specialistas Aurimas Junčis sako, kad verslo iškėlimo į internetą poreikis yra objektyviai pamatuojamas ir tam nebūtina sulaukti tokios situacijos, į kurią dabar pasinėręs visas pasaulis.