Lietuviški prekės ženklai: Kodėl prekės ženklo reikia Lietuvai

2021-04-06
Lietuviški prekės ženklai: Kodėl prekės ženklo reikia Lietuvai

Pirmajame vaizdo vebinare apie lietuviškus prekės ženklus Jungtinės Karalystės rinkodaros ekspertas  dr. Darrenas Colemanas kalbasi su Lietuvos Vyriausybės kanceliarijos atstove apie tai, kokia yra Lietuvos pristatymo užsienyje strategija ir kaip ji buvo kuriama.

„Prekės ženklas turi tarnauti šaliai ir jos žmonėms. Tai – pagrindinis uždavinys ir tikslas“, – sako Eglė Kudzmanienė, Lietuvos įvaizdžio grupės vyriausioji patarėja.

Vystant Lietuvos prekės ženklą buvo sutarta, kad pagrindinė Lietuvos pristatymo užsienyje ašis yra ekonomika. Tokia strategija, anot E. Kudzmanienės, yra ir praktiška, ir funkcionali.

„Mes norime Lietuvą pristatyti kaip valstybę, kuriančią sprendimus. Tai reiškia, kad Lietuva yra stipri partnerė, patikima partnerė, ji gali spręsti globalinius iššūkius“, – pasakoja pašnekovė.

Lietuvos pristatymo užsienyje 2020–2030 m. strategija parengta ir patvirtinta praėjusių metų rudenį, o svarbiausios sritys susietos į bendrą pozicionavimą „Open for Co-creation“ (atviri kurti kartu).

Lietuvos Vyriausybės kanceliarijos atstovė pabrėžia, kad nėra vieno modelio, pagal kurį galima kurti šalies prekės ženklą, tad ir Lietuva ieškojo savojo.

„Daugelis šalių pristato save per pagyrimus, sako, kad yra geriausios, stipriausios, kad jos daugiausia pasiekia toje ar anoje srityje. Tad mes nusprendėme eiti kitu keliu ir telkti dėmesį ten, kur galime bendradarbiauti su pasauliu“, – sako ji.

Pirmiausia su Lietuvos pristatymu užsienyje mokomos dirbti valstybės institucijos ir joms priklausančios organizacijos.

Su Lietuvos pristatymu užsienyje dirbanti komanda siekia, kad Lietuvą pristatyti pagal patvirtintas gaires išmoktų dirbti valstybės institucijos ir joms priklausančios organizacijos.

„Jei koordinuotai pristatytume Lietuvą užsienyje, sulauktume sėkmės. Vėlesniu etapu turime įtraukti verslą, mokslą ir visuomenę. Tai didžiulis iššūkis“, – kalba E. Kudzmanienė.

Anot jos, norint pasiekti nustatytus tikslus užsienio rinkose reikia laikytis sutartos krypties: „Sakome, kad ekonomikos srityje Lietuva yra sprendimų šalis, kultūros srityje – atradimų šalis, talentų pritraukimo srityje – atvira vieta augti, o valdymo srityje – šalis, transformuojanti viešąjį sektorių.“

Peržiūrėkite visą interviu:

Lietuviški prekės ženklai: geriausi pavyzdžiai

„Lietuviški prekės ženklai: geriausi pavyzdžiai“ yra trumpų vaizdo vebinarų serija apie stiprius lietuviškus prekės ženklus. Kiekviename epizode prekių ženklo kūrimo agentūros „Wavelength Marketing“ įkūrėjas, Lietuvos garbės konsulas Birmingame dr. Darrenas Colemanas kalbasi su Lietuvos verslo atstovais apie prekės ženklo kūrimą, plėtrą į geidžiamas rinkas, emocinius ryšius su vartotojais ir siekius ateityje. 

Trumpų vaizdo vebinarų serija „Lietuviški prekės ženklai: geriausi pavyzdžiai“ sukurta dr. D. Colemanui bendradarbiaujant su verslumo ir eksporto plėtros agentūra „Versli Lietuva“ ir Lietuvos ambasada Jungtinėje Karalystėje.

Toliau skaitykite

Kaip prekės ženklui kurti bendruomenę pasitelkiant asmeninę patirtį
Kaip prekės ženklui kurti bendruomenę pasitelkiant asmeninę patirtį
2021-09-17

Vaizdo vebinare apie lietuviškus prekės ženklus Jungtinės Karalystės rinkodaros ekspertas dr. Darrenas Colemanas kalbina Vilmantę Markevičienę, „Gentle Day“ įkūrėją, apie tai, kaip asmeniniai iššūkiai ir išgyvenimai paklojo pamatą ne tik verslo idėjai, bet ir bendruomenės būrimui.

Viena žinomiausių technologijų bendrovių Lietuvoje savo padalinį atidaro ir Nigerijoje – IT eksosistemos plėtrai pasitelks vietos talentų potencialą
Viena žinomiausių technologijų bendrovių Lietuvoje savo padalinį atidaro ir Nigerijoje – IT eksosistemos plėtrai pasitelks vietos talentų potencialą
2021-08-30

Įvairią programinę įrangą klientams visame pasaulyje kurianti ir verslams skaitmeninę transformaciją įgyvendinti padedanti kompanija „TeleSoftas“, turinti biurus  Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje, naujausią padalinį užsimojo atidaryti Nigerijoje. Šios šalies sostinėje Abudžoje samdyti vietos IT specialistus bei siūlyti bendradarbiavimo idėja kilo po „Digital Explorers“ programos organizuotos misijos, kurios metu Lietuvos įmonės turėjo progą susipažinti su Nigerijos IRT (informacinių ir ryšių technologijų)  galimybėmis. Pasak „TeleSoftas“ įkūrėjo ir vadovo Algirdo Stonio, sėkmingas talentų pritraukimas į Lietuvą nutiesė tolimesnius plėtros kelius, todėl kompanijos noras steigti biurą Afrikos valstybėje – gerai pamatuotas ir daug žadantis sprendimas.