Iš pasaulinės gynybos ir saugumo parodos grįžo įsteigę įmonę JAV

2022-06-22
Iš pasaulinės gynybos ir saugumo parodos grįžo įsteigę įmonę JAV

Lietuvos gynybos technologijų įmonė „ATRI“ iš birželio viduryje vykusios pasaulinės gynybos ir saugumo parodos „Eurosatory“ grįžo su naujais augimo planais. Parodoje organizuotame Inovacijų agentūros nacionaliniame stende „ATRI“, besispecializuojanti termovizorinių naktinio vairavimo ir karinių stebėjimo sistemų gamyboje, pasirašė sutartį dėl atstovybės JAV įkūrimo.

Su paskirtuoju „ATRI USA“ bendrovės vadovu derybos prasidėjo dar metų pradžioje, tačiau galutiniai taškai dėl bendradarbiavimo buvo sudėti vos porą savaičių prieš startą „Eurosatory“. „Džiaugiamės turėdami Marcelį Naujoką savo komandoje – nuo pirmųjų dienų petys petin kartu stojom į priešakinę liniją ir jau turime apčiuopiamų rezultatų: bręstantį kontraktą su viena iš Amerikos kompanijų“, – sako Lina Geištoraitienė, „ATRI“ pardavimų vadovė.

Anot jos, gynybos technologijų galutiniai vartotojai yra valstybinės struktūros, kurios dažniausiai renkasi vietoje gaminamą produktą, o ne atvežamą iš svečios šalies. Tad norėdami užtikrintai įsitvirtinti JAV rinkoje ir atsižvelgdami į produkto galutinius naudotojus, „ATRI“ nusprendė ten steigti įmonę. „ATRI USA“ Šiaurės Amerikoje teiks visą „ATRI“ sprendimų spektrą gynybos ir saugumo srityse veikiantiems klientams, įskaitant bendradarbiavimą su gynybos pramonės pagrindiniais rangovais ir tiekėjais.

Sparčiai auganti Lietuvos inžinerinė įmonė Lietuvos nacionaliniame stende potencialius klientus supažindino su dar 2014 m. rinkai pristatyta „ATRI TINDS“ ir patobulinta, pagal kliento poreikius termovizorine naktinio vairavimo sistema ATRI TINDS (DVE), skirta patikimam ir saugiam vikšrinių ir ratinių transporto priemonių valdymui visiškoje tamsoje ir riboto matomumo sąlygomis, įskaitant dūmų uždangą, tankų rūką, stiprų lietų ir sniegą. Ši sistema yra pilnai sertifikuota atitinkamų valstybinių institucijų ir eksportuojama į daugybę šalių, tarp jų Lenkiją, Graikiją, Čilę, Braziliją ir Egiptą. Per 200 „ATRI TINDS DVE“ sistemų su įvairių tipų įranga dabar eksploatuoja ir Ukrainos gynybos ministerija.

„Eurosatory“ mums tapo puikia terpe „pasimatuoti“, koks mūsų statusas rinkoje. Parsivežėme neapsakomą kiekį naujų kontaktų, pažinčių ir neužmirštamų akimirkų. Mums tai buvo didelis patyrimas, atvėręs bendradarbiavimo galimybes su įvairių Europos šalių kompanijomis. Dar daugiau – įsižiebė viltis realizuoti ir kelis projektus Lietuvoje“, – sako L. Geištoraitienė.

Be „ATRI“, nacionaliniame stende dalyvavo dar dešimt Lietuvos įmonių, savo gynybos technologijų produktus ir paslaugas pristatę lankytojams iš daugiau nei 60 pasaulio šalių. Su potencialiais užsakovais susitikusių Lietuvos įmonių ir Inovacijos agentūros atstovų pagrindinis tikslas – parodyti augančio Lietuvos gynybos sektoriaus potencialą, prisistatyti ne tik kaip komponentų, bet ir klientų saugumą užtikrinančių sistemų gamintojais ir tapti Europos bei NATO šalių didžiųjų žaidėjų ginkluotės ir karinės įrangos tiekimo grandinės dalimi.

„Eurosatory“ parodoje „Ostaralab“, „Brolis Defence“, BPTI, „Thrust“, „Vaizduotė“, „Tigbis“, „Ados-tech“, ATRI, „NT Service“, „Cellular expert“ ir „Granta solutions“ pristatė platų savo produktų ir paslaugų spektrą – nuo mūšiuose išbandytų sistemų iki inovatyvių produktų, kurie patobulinti jau visai netrukus galės pasiekti klientų rankas.

Inovacijų agentūros apibendrintais duomenimis, parodoje dalyvavusios įmonės parsivežė naudingų naujų kontaktų dėl tolimesnio bendradarbiavimo. Kelios iš parodų dalyvių gavo reikiamų įžvalgų savo produktų tobulinimams, o kitos – apčiuopė naujas kryptis savo verslui plėsti.

Inovacijų agentūra skaičiuoja, kad daugiau nei 50 Lietuvos gamintojų ir paslaugų teikėjų vysto su gynybos ir saugumo pramone susijusias paslaugas ar produktus. Gynybos pramonės užsakymai pasižymi ne tik didesniu darbo našumu, bet ir beveik ketvirtadaliu didesne apyvarta, palyginti su ne gynybos pramonės projektais dirbančių darbuotojų sugeneruojamomis pajamomis.

Toliau skaitykite

60 pasaulio šalių paslaugas teikianti įmonė: ko reikia norint sėkmingai įsilieti į užsienio rinką?
60 pasaulio šalių paslaugas teikianti įmonė: ko reikia norint sėkmingai įsilieti į užsienio rinką?
2022-01-04

Gyvybės mokslų sektorius sparčiai plečiasi visame pasaulyje, o jame dirbančių įmonių veikla peržengia ne tik šalių, bet ir žemynų ribas. Sėkmingas šio sektoriaus veiklos pavyzdys yra klinikinių tyrimų, vaistų registracijos ir saugumo srityje paslaugas teikiantis „Biomapas“. Šios įmonės atstovai pažymi, kad didžiausią finansinę naudą atneša tarptautinės partnerystės, o jas megzti padeda ir Lietuvoje veikiančios agentūros, kurios skatina verslo plėtrą.

Kaip  lietuviui įprastą gėrimą paversti eksporto preke?
Kaip lietuviui įprastą gėrimą paversti eksporto preke?
2021-12-22

Lietuviškus prekės ženklus ir gerąsias jų praktikas pristatančiame vebinare Jungtinės Karalystės rinkodaros ekspertas dr. Darrenas Colemanas kalbina sulą gaminančio „Sip Sap“ prekės ženklo vadybininkę Gintarę Didžiokaitę apie tai, kaip jie pasirinko prikelti senąsias lietuvių tradicijas ir kaip kiekvienam lietuviui artimą gėrimą reikėjo paversti eksporto preke.