Tarptautinės parodos ir mugės

Tarptautinės parodos ir mugės

Tarptautinė paroda paprastai yra laikinas viešasis renginys, kurio metu lankytojams pateikiami produktai ir pristatomos paslaugos, siekiant su jais supažindinti lankytojus.

Sėkmingas dalyvavimo parodose rezultatas priklausys nuo įmonės išankstinio pasiruošimo. Jis apima:

  • rinkos, kurioje vyks paroda, analizę.
  • tinkamo prisistatymo paruošimo.
  • dalyvavimo parodoje biudžeto suformavimą.
  • reklaminės medžiagos (reklaminiai bukletai, vizitinės kortelės ir pan.) parengimą.
  • susitarimą su potencialiais verslo partneriais dėl susitikimų (sąrašo sudarymą, pakvietimų išsiuntimą).
  • įmonės personalo, vyksiančio į parodą, atrinkimas.

Dažnai tarptautinių parodų metu vyksta kontaktų mugės, kuriose gali dalyvauti nuo 5 iki daugiau nei 20 šalių. Prieš parodą ar kontaktų mugę būtina išsiaiškinti kuo daugiau apie būsimus susitikimus. Būtina išsianalizuoti dalyvaujančių parodose sąrašus (jie paprastai skelbiami parodos organizatorių tinklapyje) ir kontaktuoti su potencialiais klientais, organizuoti susitikimus.

Toliau skaitykite

10 žingsnių eksporto link
10 žingsnių eksporto link
2018-02-01

Elektroninis leidinys, pradedančiajam eksportuotojui.

Verslo misijos
Verslo misijos
2018-01-02

„Versli Lietuva“ kviečia eksportuojančias bei pradedančias eksportuoti įmones dalyvauti  specializuotose tarptautinėse verslo misijose.